PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dla programisty w NiemczechRe: Re[2]: Praca dla programisty w Niemczech
  • Data: 2002-03-19 08:01:57
    Temat: Re: Re[2]: Praca dla programisty w Niemczech
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Witaj Beny,

    >>> Thomas

    >jazdy
    >raz

    >Jezuuuu stary jak Ty to wytrzymujesz ??za takie pieniądze.
    >Pakuj się chłopie i wracaj do Polski tu przynajmniej Cię docenią,no i
    >ubezpieczenie na auto będziesz miał zniżkowe:)))
    >lol

    adka Beny'ego zmierza do tego ze po 5 latach wracajac z zona do Polski bedzie

    mial odlozonych pieniedzy okolo 5.000 Euro. Jakos tam bedzie musial zato
    zaczac zyc.
    Jedyne co odczujesz wyjezdzajac na GC do BRD to wiekszy komfort zycia (fajki w
    automatach, internet w telefonach publicznych, samoloty za 350PLN z jednego
    konca kraju do innego, autostrady, nie wyciaganie panelu do radia w
    samochodzie i tego typu rzeczy).

    Pozdr.
    R-nee.
    archiwum i przeszukiwanie newsów