PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dla programisty w Niemczech › Re: Re[2]: Praca dla programisty w Niemczech
  • Data: 2002-03-20 18:56:16
    Temat: Re: Re[2]: Praca dla programisty w Niemczech
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > adka Beny'ego zmierza do tego ze po 5 latach wracajac z zona do Polski
    bedzie

    > mial odlozonych pieniedzy okolo 5.000 Euro. Jakos tam bedzie musial zato
    > zaczac zyc.
    > Jedyne co odczujesz wyjezdzajac na GC do BRD to wiekszy komfort zycia
    (fajki w
    > automatach, internet w telefonach publicznych, samoloty za 350PLN z
    jednego
    > konca kraju do innego, autostrady, nie wyciaganie panelu do radia w
    > samochodzie i tego typu rzeczy).

    skad wiesz ile zarabiam, ja tylko sugerowalem za ile w niektorych miescach w
    Niemczech mozna sie "sprzedac".
    Moze ja mam 60,70,80 tys Euro na rok ...
    co do konfortu zycia mierzonego fajkami, coz mozna i tak.
    Chociaz w Niemczech chcialem zauwazyc fajki sa znaczoca drozsze (zwykle mam
    kolejke jak jakde do Polski, chetnych na wagonik). Co do panelu w samochodzi
    musze uwazac na Polakow :).