PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dla programisty w Niemczech › Re: Re[2]: Praca dla programisty w Niemczech
  • Data: 2002-03-21 18:35:52
    Temat: Re: Re[2]: Praca dla programisty w Niemczech
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak pewnie, masz i 150 tys euro na rok jak czesto wygrywasz w totka. 120K
    > DEMow jest max co GC'owiec wyciaga, a wiekszosc zarabia okolo 100K DEM'ow.

    jak bym mial 150 to bym tej grupy nieczytywal, tylko przgladal wieczorowek
    hawajska, szukajac jakis nieletnich dup do przelecenia jak przystalo na
    prawdziwego sex turyste z niemiec ! :)
    majc nawet max te 120KDM daje to prawie 60K?, po podatku -(33%, trzecia
    klasa) jakies 40K? calkiem calkiem - mozesz policzyc ile w tedy sie
    zaoszczedzi, ale nie w tym rzec vide koniec tego postu !

    > Nie mierzonego fajkami a _automatami_na_fajki_! Wiesz na czym polega
    roznica?

    nie wiem bo nie pale - jak kazdy czlowiek przy zdrowych zmyslach !

    > To o Tobie ten program 'Granice' na TVN?
    nie wiem nie ogladam PL TV, nawet jak jestem w PL :(, nie mam na to czasu.

    jesli rozmawiamy sczerze to zerknij na moj post wyzej
    "Beny" <b...@p...gazeta.pl> wrote in message

    pisalem tam o innych nie materialnych korzysciach naszej GC pozycji. Sadze
    ze warto je brac pod uwage decydujac sie na