PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dla programisty w NiemczechRe: Re[2]: Praca dla programisty w Niemczech
  • Data: 2002-03-21 08:08:17
    Temat: Re: Re[2]: Praca dla programisty w Niemczech
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >bedzie

    >(fajki w
    >jednego
    >
    >skad wiesz ile zarabiam, ja tylko sugerowalem za ile w niektorych miescach w
    >Niemczech mozna sie "sprzedac".
    >Moze ja mam 60,70,80 tys Euro na rok ...

    Tak pewnie, masz i 150 tys euro na rok jak czesto wygrywasz w totka. 120K
    DEMow jest max co GC'owiec wyciaga, a wiekszosc zarabia okolo 100K DEM'ow.

    >co do konfortu zycia mierzonego fajkami, coz mozna i tak.

    Nie mierzonego fajkami a _automatami_na_fajki_! Wiesz na czym polega roznica?
    Dla palacegeo to jest 5 minut na piechote do automatu, a nie 2 godziny rowerem
    z Grzybian Dolnych do Legnicy na CPN po fajki.

    >Chociaz w Niemczech chcialem zauwazyc fajki sa znaczoca drozsze (zwykle mam
    >kolejke jak jakde do Polski, chetnych na wagonik).

    To o Tobie ten program 'Granice' na TVN?

    Pzdr.
    R-nee.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl