  • From: "-addy-" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re:
    Date: Mon, 8 Mar 2004 11:05:12 +0100

    Pewnego dnia Marek <m...@N...gazeta.pl> naskrobał:

    > Skoro prywatni przedsiębiorcy się nie mnożą mimo próśb ideologów
    > wolnego rynku to znaczy, że nie mogą. No więc logiczne jest to, że
    > tylko sektor państwowy może wchłonąć taką liczbę bezrobotnych.

    No więc jednak nie.
    Bo prywatni przedsiębiorcy nie mnożą się ze względu na _brak_ wolnego rynku
    i kłody rzucane im od początku pod nogi ze strony rządzących i urzędników.
    Mam wokół siebie wiele przykładów małych firm, które mogłyby powstać, ale
    nie powstały bo ZUS i kupa bezsensownych zezwoleń, które trzeba było zdobyć,
    skutecznie to uniemożliwiły. Państwo w tej chwili samo blokuje zmniejszanie
    bezrobocia, powstawanie małych, rodzinnych firm i tworzenie sobie samemu
    miejsca pracy.

    > Zastąpienie zasiłków i lewych rent zatrudnieniem nie jest przesadnie
    > głupim pomysłem, skoro ludzie zaczną coś robić a nie będa siedzieć w
    > domu i dostawać głupich myśli.

    Tylko ilu bezrobotnych stać na opłacenie ZUSu, gdy nie ma się na początku
    działalności jeszcze jakichś wielkich przychodów??

    --
    Addy 2.0 | http://addy.home.pl
    Don't worry, die happy.