  • Data: 2004-03-09 09:40:05
    Temat: Re: Re:
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek <m...@g...pl> wrote:
    > Kurcze, ludzie zaślepieni przez ideologów samozatrudnienia się
    > bezrobotnych, mają takie klapy na oczach, że wszędzie widzą tylko
    > samozatrudniających się, a nie widzą prostrzych działań DORAŹNYCH.

    A ty pidszesz glupoty zaslepiony swoja sytuacja zyciowa, ot co. I myslisz,
    ze takie puste zaklecia cos zmienia...

    > Pisząc o zastąpieniu zasiłków i lewych rent zatrudnieniem, nie miałem
    > na myśli samozatrudnienia się bezrobotnych (ja wiem, że bezrobotny
    > nie ma na płacenie ZUS-u, nawet gdyby jakiś cudem udało mu się coś
    > zarobić jako jednoosobowa firma), tylko doraźną reaktywację sektora
    > państwowego.
    > Ludzie zaczęliby coś robić zamiast siedzieć na zasiłkach (lub bez) i
    > lewych rentach, płacić podatki i kupować towary.

    Stary - ale skad wezmiesz na to pieniadze? No powiedz skad - jesli teraz juz
    ich nie ma? Zeby wybudowac zaklad trzeba poczycnic inwestycje - skad ma te
    srodki wziac panstwo? Pozyczyc? Od kogo - skoro juz teraz wieksozsc pozyczek
    idzie z zachodnich instytucji.
    Ale mysl sobie. Bo Polacy - i tacy ludzie jak Ty jeszcze nie mieli zle. Moze
    jak wezma Leppera to za ktoryms razem przekonaja sie, ze nie ma innej
    trzeciej drogi i nie bedzie kapitalizmuy w kieszeni i seocjalu w pracy.

    > Dla mnie jest oczywiste, że w obecnej sytuacji byłoby lepiej, żeby
    > ludzie znowu zaczęli pracować, mieli obowiązki i mieli środki na
    > utrzymanie. Ale bezduszni ideolodzy wskaźników i wolnego rynku
    > uważają inaczej - BO ONI MAJĄ ŚRODKI NA SWOJE UTRZYMANIE.

    to zabij ich i im ukradnij - nie prostsze? Odpieprz sie od tych co maja
    srodki na swoje utrzymanie i zajmij sie soba.
    P.S . A co te zaklady maja produkowac? I czy moga konkurowac z zakladami
    prywatnymi?
    P.P.s. Chociaz swoja droga - zamiast wyplkacac zasileek dla bezrobotnych czy
    jakies zasilki w ogole- to te pieniadze powinny byc dawane za konkretna
    robote.
    P.P.P.S. A pamietam, ze byl plan, zeby gornicy mieli prace i budowali drogi.
    ale nie - bo oni sa gornikami, bo to daleko od domu bo to bo tamto...

    Echh - ktos powiedzial, zez takimi ludzmi jak ty szkoda gadac - i chyba
    racja. I tak wszystko odbierasz poprzez to, ze jestes bezrobotny, to tobie
    sie od panstwa cos nalezy. Tylko tamte dobre czasu juz sie skonczyly i nie
    wroca.