PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanieRe: Pytanie
    From: "PafSOn!" <P...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie
    Date: Thu, 19 Dec 2002 13:44:50 +0100

    "> 1)jesli mam w umowie ze nie moge zalozyc ani pracowac w firmie ( moja
    zona
    > tez),ktora zajmuje sie tym czym obecny moj pracodawca, czy po zwolnieniu
    > mnie (zatrudniony jestem jako firma) NIE MOGE?!! pracowac? w swoim
    zawodzie? i co w tedy mam sie szkolic w innym? czy firma musi? mi
    zapewnicjakies
    > odszkodowanie ? (nie mam tego w umowie)

    Moge ci napisac jak jest w przypadku umowy o prace...

    1. Teraz to raczej normalne :)))

    2. W przyszlosci - moze sie zdarzyc taki zapis ale zawsze musi sie on wiazac
    z jakims odszkodowaniem rownym ok 80 % pensji przez np: 0,5 roku za to ze
    nie podejmujesz pracy u konkurencji co znaczy ze ie bedziesz mogl pracowac w
    zawodzie Co wiecej po podpisaniu takiej umowy i odszkodowania nawet jak
    pracowdawca powie ze rezygnuje z tego zapisu to musi ci wyplacic CALE
    odszkodowanie. Jak nie masz tego odszkodowania w umowie o prace to mozesz go
    dochodzic w sadzie.

    Niestety nie wiem na ile sie to odnosi do dzialalnosci gospodarczej.

    PafSOn!