PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanieRe: zakaz pracy w umowie
  • Data: 2002-12-19 17:20:53
    Temat: Re: zakaz pracy w umowie
    Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A FollowUp to a message dated 19 Dec 2002 from pl.praca.dyskusje
    message-id= news:atsqii$a12$1@korweta.task.gda.pl :

    > byly takie umowy i nawet tam gdzie ja pracuje, ale teraz juz nie
    > praktykuja tego a i aneksy zniosly tamte zapisy.
    > bylo to obwarowane na 3 mies. o ile dobrze pamietam i wiazalo sie z
    > "odszkodowaniem" wyplacanym przez firme.

    Z takimi umowami ja tez sie spotkałem i myślę, że byłby to jakiś rozsądny
    kompromis.

    Z dobrymi życzeniami,
    www.wybrany.z.pl/img/albertan_calendar.jpg : 0002.6.43
    --
    Albert Jacher lek., representative of god Wakan Alo, religer
    www.albertanism.freezope.org/pl news://alt.religion.albertanism