PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzyczyny wystepowania bezrobocia?Re: Przyczyny wystepowania bezrobocia?
  • Data: 2003-09-09 08:29:34
    Temat: Re: Przyczyny wystepowania bezrobocia?
    Od: "Andrzej" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest raczej definicja bezrobocia.

    > Nie.
    > Jesli zatrudniony przynosi zysk, to powiazanie z rentownoscia
    > jest, ale w takim przypadku jest to czynnik stymulujacy jesli
    > nie rentownosc to przynajmniej dochod, zysk.

    > Mozesz jasniej?

    > Jakiego budzetu? Panstwa? To nie ma nic wspolnego
    > z zatrudnianiem w firmie prywatnej.

    > Jesli pracownik jest rentowny (przynosi zysk), to trzeba
    > go zatrudnic, bo przynosi zysk. Jak stanowi obciazenie
    > zakladu, to trzeba zwolnic (to oczywiscie duze
    > uproszczenie).

> [...]

    Witam,

    Tak naprawdę to przyczyn bezrobocia można doszukiwać się właśnie w tym że
    powstaje mało nowych firm, a te które istnieją na rynku nie rozwijają się
    tak szybko jak szybko pojawiają się nowi potencjalni pracownicy. Mało tego
    firmy zamiast się rozwijać - upadaja (znikają z rynku) a urzędnicy państwowi
    ( urząd skarbowy) jest bardzo dobrym KILLEREM takich firm. Wiem to z
    autopsji. Jak ktoś ma dług powiedzmy 100 tyś. względem U.S. to ci panowie
    żekłbym MiB ( bo tam gdzie się pojawiają to wróżą rychłą śmierć podmiotowi)
    zamiast racjonalnie podejść do sprawy i umożliwić spłatę długu przeciwnie
    do długu 100 tyś. dołączają 200 tyś. tytułem kary+odsetki co w praktyce
    oznacza smierc podmiotu itd. itd.

    Pozdrawiam,
    Pawel