PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzyczyny wystepowania bezrobocia? › re: Przyczyny wystepowania bezrobocia?
  • Data: 2003-09-09 09:30:14
    Temat: re: Przyczyny wystepowania bezrobocia?
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kinga <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bjia3j$otf$...@n...news.tpi.pl...
    > przepraszam, ale uważam, że te podpunkty to niespójny bełkot bez ładu i
    > składu, pod wymienione przez Ciebie determinanty można by równie dobrze
    > podciągnąć wiele innych zjawisk gospodarczych...a tą prozycją podania
    > wysokości podatków na świecie to powaliłeś mnie na kolana...jako
    ekonometryk
    > mogę powiedzieć Ci w zaufaniu, że nie istnieje jednoznaczna odpowiedz na
    > takie pytanie, nawet przybliżone prognozy a i wszelkie modelowanie takiego
    > zjawiska jednolicie i w oparciu o takie same zmienne charakterystyczne
    dla
> [...]

    Ja przemyslalem.
    Ale ty wypowiadasz sie na goraca.
    Zaczne od tego, ze wplywy podmiotow gospodarczych an calym swiecie sa rowne
    wydatkom tych podmitow.
    Same podmioty nie maja mozliwosci zwiekszenia swoich wplywow poza wysokosc
    wlasnych wydatkow.

    wplywy=wydatkom
    Po obu stronach dochodza podatki

    wplywy niepodatkowe +podatki = wydatki niepodatkowe + podatki

    wplywy niepodatkowe moga byc wieksze od wydatkow niepodatkowych, wowczas
    wplywy niepodatkowe +podatki >lub= wydatki niepodatkowe + podatki

    Niezaleznie od wysokosci stopy podatkowej, obie strony wplywow i wydatkow sa
    sobie rowne.
    Tak?

    Wiec wysokosc podatkow nie wplywa na rentownosc wszystkich podmiotow
    gospodarczych we wszystkich panstwach swiata.

    I co ty na to?

    Klus