PracaGrupypl.praca.dyskusjeProjekt zmian w KP cd... › Re: Projekt zmian w KP cd...
  • Data: 2005-12-07 21:27:45
    Temat: Re: Projekt zmian w KP cd...
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dn72us$mqu$1@atlantis.news.tpi.pl Blady <maja(no
    spam)@wp.pl> pisze:

    > Uwazasz, ze np. to ze pracownik w ktorego wyszkolenie pracodawca
    > zainwestowal duze pieniadze
    > moze wypowiedziec umowe bez konsekwencji a pracoadawca musi zaplacic
    > 9krotnosc pensji kiedy chce
    > sie rzstac z pracownikiem to nie jest uprzywilejowanie jednej ze stron???
    Skąd Ty wziąłeś tę 9krotność?
    Zresztą sfinansowanie szkolenia może podlegać osobnej umowie
    (cywilno-prawnej).

    > Np. przez całkowite zniesienie prawa do urlopu może?
    > platnego? czemu nie
    To zrób tak. Ale tylko sobie, ew. swojej rodzinie i znajomym.

    > idz do jakiejs szkoly
    Pomyślę. Ale Tobie nie mogę niestety uczciwie doradzić tego samego. Mógłbym
    narazić Cię na całkowicie chybiony wydatek oraz stratę czasu.

    > na szczescie nikt nie moze
    No widzisz jaka wolność - a ty coś tam o duchu Marksa... ;)

    Kurczę, stary, ja cię do szkoły nie wysyłam, ale weź cytuj jakoś normalnie,
    dasz radę?

    > doswiadczenie zyciowe
    Dopuścisz myśl, że może ktoś mieć inne doświadczenia i wyciągnąć z nich
    wnioski daleko celniejsze niż Twoje? Czy też mniemasz, że Twoje jest
    bezapelacyjnie najlepsze (niżej wzmiankowany duch Marksa)?

    > Cale szczescie, ze jednak pomimo tego, ze duch Marksa caly czas jest nad
    > Polska
    > mamy juz jednak gospodarke rynkowa i ludzie moga budowac wlasny dobrobyt
    > pomimo tego, ze socjalisci im to utrudniaja jak sie da.
    Eee tam... to już demagogia jak z ogródka piwnego. Jaki "duch Marksa", jacy
    socjaliści? Z obłąkanym JKM się widziałeś?

    > A takim jak Ty zostaje tylko obrazanie ludzi o innych pogladach
    Nie jest moją intencją obrażanie nikogo. W miarę myślących nigdy nie
    zamierzałem, a głupców i tak nie dam rady. Po prostu mam niewyparzoną gębę.
    Trudno - nikt nie jest bez wad.

    Jotte