PracaGrupypl.praca.dyskusjePomysł na zarabianie › Re: Próba podsumowania?
    From: flame <f...@f...wonder.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Próba podsumowania?
    Date: Sat, 15 Feb 2003 14:34:46 +0000 (UTC)

    W artykule <b2lf5m$r5o$1@inews.gazeta.pl> Obywatel :-) napisał(a):
    > Rozpocząłem ten wątek, chcąc zachęcić Państwa do podzielenia się własnymi
    > pomysłami na zarabanie. Jako przykład podałem możliwość sprzedaży ebook'ów.
    > Zaznaczyłem też, że taki ebook można samemu napisać - lub kupić już gotowe z
    > prawem dalszej odsprzedaży. Wskazałem strony, gdzie można to zrobić: tj. moją
    > http://www.obywatel.com - oraz stronę z której sam je kupiłem, tj.
    > http://www.ebooki.pl
    >
    > I co zobaczyliśmy, proszę wycieczki? Wcześniej już napisałem, że - kupę.
    > Teraz nawet więcej, niestety.
> [...]

    Słotwiński ta gra która ma na celu reklame twojej beznadziejnej strony
    jest smieszna bo to co ty oferujesz tym spamowaniem i pozatym ze jesteś
    spamerem to każesz ludziom zminiać kodowanie, tylko na jakie skoro ty
    używasz niewłaściwego. Może zwiekszysz ogladalność srony o pare osób z
    listy ale napewno nie sprzedaż tego badziewia co w sieci jest za free.
    Podsumowanie moje jest takie ze oferować badziewie sowje prosze nie na tej
    liście bo ona ma inny cel niż relkame swoich produktow ktore nie maja
    szansy bytu na rynku.