PracaGrupypl.praca.dyskusjePomysł na zarabianieRe: Próba podsumowania?
  • Data: 2003-02-15 15:52:59
    Temat: Re: Próba podsumowania?
    Od: "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    flame <f...@f...wonder.pl> napisał(a):

    > Słotwiński ta gra która ma na celu reklame twojej beznadziejnej strony
    > jest smieszna bo to co ty oferujesz tym spamowaniem i pozatym ze jesteś
    > spamerem to każesz ludziom zminiać kodowanie, tylko na jakie skoro ty
    > używasz niewłaściwego.

    To nie ja Ci kazałem zmieniać kodowanie, dzieciaku, tylko
    bodajże "dromader". Czytaj uważnie posty. Acha - nie cierpię na rozdwojenie
    jaźni.

    Może zwiekszysz ogladalność srony o pare osób z
    > listy ale napewno nie sprzedaż tego badziewia co w sieci jest za free.

    Sprzedałem już wystarczająco dużo, dzieciaku :-)

    > Podsumowanie moje jest takie ze oferować badziewie sowje prosze nie na tej
    > liście bo ona ma inny cel niż relkame swoich produktow ktore nie maja
    > szansy bytu na rynku.

    Kim jesteś dzieciaku? Specem od analiz rynkowych?

    > Pozdrawiam

    Ja Ciebie też - mimo wszysko.
    Piotr Słotwiński
    http://www.obywatel.com