PracaGrupypl.praca.dyskusjePomysł na zarabianie › Re: Próba podsumowania?
  • Data: 2003-02-15 16:00:12
    Temat: Re: Próba podsumowania?
    Od: flame <f...@f...wonder.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <b2lnoq$odf$1@inews.gazeta.pl> Obywatel :-) napisał(a):

    > To nie ja Ci kazałem zmieniać kodowanie, dzieciaku, tylko
    > bodajże "dromader". Czytaj uważnie posty. Acha - nie cierpię na rozdwojenie
    > jaźni.
    >
    > Może zwiekszysz ogladalność srony o pare osób z
    >
    > Sprzedałem już wystarczająco dużo, dzieciaku :-)

    > Kim jesteś dzieciaku? Specem od analiz rynkowych?

    > Ja Ciebie też - mimo wszysko.
    > Piotr Słotwiński
    > http://www.obywatel.com

    Jeśli sprzedałeś aż tak dużo to gratulacje cenie ludzi przesiebiorczych.
    W sumie taka takty może dała ci jakiś, jelsi tak to gratulacje.
    Do mnie poprostu to nie dociera i nie wierze w łańcuszki bo myślałem ze
    dawały dochód jakieś naście lat temu lecz jeśli dalej dobrze na tym
    zarabiaja tacy jak ty to spoko. Jest zgodne z prawem to masz prawo tylko
    podkreslilem ze celem tej gupy dyskusyjnej jest co innego ale w sumie
    wszystko sie po mału zmienia i skutki tej niezdrowej komercjalizacji
    odczówa sie wszedzie już.
    Pozdrawiam flame