PracaGrupypl.praca.dyskusjePomysł na zarabianie › Re: Pomysł na zarabianie
  • Data: 2003-02-15 15:46:06
    Temat: Re: Pomysł na zarabianie
    Od: "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    GreG <g...@N...pl> napisał(a):

    Greg - przepraszam że nie odpowiem Ci w tym momencie dokładnie, bo - trochę
    już się śpieszę do domu i za dużo czasu i nerwów straciłem na odpowiadanie
    różnym takim tam... - jeżeli chcesz, szczegółówo odpowiem Ci w poniedziałek
    (tak koło południa). Tym bardziej, że pomyślałem sobie: a mam gest i dam te
    ebooki za free - niech się co niektórzy tu dokształcą :-). Przemyślę to
    jeszcze, ale prawdopodobnie w poniedziałek (koło południa) zmienię stronę -
    i albo dam je za free, albo zdejmę tą podstronę, albo dam tylko
    Prenumeratorom - nie wiem jeszcze. Albo zostawię jak jest. Przemyślę.
    Tak że tylko w skrócie:

    > A niedoszlym klientem jest ten, ktory mogl, ale nie zaplacil. O tych tez
    > trzeba wspomniec.

    Nie GreG. Klientem jest ten, który ma pieniądze i który płaci. Na tej grupie
    raczej ich nie ma (przynajmniej w większości).

    > A wiec vide wszystkie pytania w poprzednim poscie, ktore skrzetnie
    pominales.

    Podtrzymuję: wg mnie - jest wystarczająca

    > Czyli zostaje po staremu - "kot w worku".

    A jak to widzisz technicznie? Kawałek za free, resztę za kasę? Inne
    kombinacje? Owszem, można, ale nie za takie pieniądze. Tak od 100-200 zł
    mógłbym się zastanowić nad tym. Za 49,0 zł za 10 książek nie będę sobie
    zawracał głowy.

    > Dla ciebie to malo? Dla innych to duzo. A fakt, ze jest to ok. 4000%
    przebitki mowi realnie o twojej cenie.

    GreG - ja Ci w kieszeń nie zaglądam. Rozumiem, że to może być "dla innych"
    dużo. Pomyliłem grupy, ot, co...

    > Niekoniecznie. Czytam darmowe ebooki i bardzo je sobie cenie.

    Cenisz je, bo są darmowe? Sam widzisz - nie należysz do potencjalnych
    Klientów.

    > Pozdrawiam
    > GreG

    Również pozdrawiam - do poniedziałku.