PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawo pracy a kwestie rekrutacji › Re: Prawo pracy a kwestie rekrutacji
  • Data: 2005-09-26 19:13:29
    Temat: Re: Prawo pracy a kwestie rekrutacji
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    26.09.2005 # 20:00:11, Jotte napisał:

    > Z takich ważniejszych rzeczy to przydałoby się jeszcze obligatoryjne
    > podawanie podczas rekrutacji oferowanego wynagrodzenia [...]

    Ciekawe jest, że za granicą - w przeciwieństwie do naszego Państwa -
    pracodawcy podają prawie zawsze wynagrodzenie (najczęściej roczne),
    przynajmniej jeśli o IT chodzi.

    Prawdę mówiąc - czytając ogłoszenia o pracę - mam wrażenie, że
    wynagrodzenie jest raczej objęte tajemnicą - czasem zdarzy się
    "adekwatne do umiejętności" bądź "atrakcyjne" (rzadko). Dotychczas
    _nigdzie_ nie spotkałem ogłoszenia polskiej firmy, która podawałaby
    jawnie - ile można oczekiwać.

    Czyżby rodzimi pracodawcy nie mieli się czym chwalić ? To pytanie
    retoryczne z mojej strony :P.
    --
    pozdrawiam