PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawo pracy a kwestie rekrutacji › Re: Prawo pracy a kwestie rekrutacji
  • Data: 2005-09-29 11:00:04
    Temat: Re: Prawo pracy a kwestie rekrutacji
    Od: "GT" <g...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte" <t...@W...pl> napisał :
    > Po co wklejasz tyle tekstu, nie wystarczy wskazać akt prawny i art.?

    Nie wszyscy zadają sobie trud zbadania prawa na podstawie odnośników.
    Czasami warto zacytować fragment. Warto też, żeby to było w archiwum grupy.
    Przecież nie wkleiłem całego KP!
    Niektóre akty prawne są nie tak łatwe do znalezienia, ktoś może się
    zniechęcić do własnych poszukiwań. Warto mu podstawić ważne rzeczy pod
    nos...

    > Ale źle. Jeśli ktoś poszukuje pracownika, to on jest oferentem i do niego
    > należy przedstawienie szczegółów oferty - w tym płacowych.

    Człowiek uczy się całe życie i umiera głupi. Nie uczestniczyłem w kursach HR
    ani anty-HR, więc dałem się nabrać na taką zagrywkę. Za dużo różnych
    zagrywek się stosuje i stąd mój wątek - żeby wiedzieć co dopuszcza prawo.
    Zagrywki powodują też, że człowiek boi się odzywania się pod nieobecność
    adwokata albo rozmawiania jeśli rozmowa nie jest nagrywana.

    > I to był błąd.
    A jemu wolno zadawać takie pytania?

    GT