PracaGrupypl.praca.dyskusjePracuję w 2 firmach, żądanie stawienia się w pracy w nierealnych godzinach › Re: Pracuję w 2 firmach, żądanie stawienia się w pracy w nierealnych godzinach
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracuję w 2 firmach, żądanie stawienia się w pracy w nierealnych
    godzinach
    Date: Sun, 27 Sep 2009 17:12:50 +0200

    W wiadomości news:h9nev7$alp$1@atlantis.news.neostrada.pl jacem
    <j...@1...pl> pisze:

    > Taka prawda. Ludzie w korporacjach są strachem podszyci.
    Nie tylko w korporacjach - wszędzie. Cholera nie mogę znaleźć, a na jednym z
    największych portali (onet, wp?) czytałem nie dalej jak 2 dni temu artykuł o
    cechahch pracy w tzw. korporacjach, dość interesujący. Żałuję, że nie moge
    podać linka.

    > Skutkuje (gdy nie ma innego wyjścia) mocne słowo, albo lewy sierpowy (bez
    > świadków).
    Nie jestem zwolennikiem metod siłowych, no chyba, że innego wyjścia naprawdę
    nie ma.
    Mocne słowo jak najbardziej.
    A teraz opowiem dla odprężenia historyjkę żywcem z życia wziętą. Mój kumpel
    (nie żaden tam "znajomy" tylko bliski kumpel) pracował sobie w serwisie
    elektroniczno-komputerowym. A były to czasy, gdy komórki nie były zjawiskiem
    codziennym. Toteż on miał także normalny stacjonarny telefon z sekretarką,
    jeszcze taką na taśmę dyktafonową. Miał też szefa-upierda, który miał
    zwyczaj dzwonić z debilnymi pytaniami typu "czy to ty robiłeś ten magnetowid
    Sharpa, bo wrócił? To jutro go zrób", albo "a pamiętasz, że trzeba zrobić
    rolki i sprzęgło w Grundigu i przetwornicę do Panasonica?" itd.
    Trzeba pamiętać, że w tamtych czasach (nie tak odległych w końcu) nie było
    funkcji identyfikacji dzwoniącego - odbierałeś w ciemno. No i on się w końcu
    wkurzył i nagrał sobie anons sekretarki typu "nie mogę odebrać zostaw
    wiadomość, telefony od Kowalskiego (szef) mam w dupie". Przez jakiś czas
    cała firma wydzwaniała do niego tylko po to aby to usłyszeć, bo mieli
    polewkę. Szefina się ponoć coś tam pultał, ale został łatwo pogoniony i
    dzwonić przestał.

    > Oj zależy od pozycji w firmie, i to bardzo.
    IMO ani trochę.

    > Zdziwisz się, ale to wcale nie personel najniższego szczebla przejawia
    > takie cechy.
    Nie zdziwię się. To jest zjawisko występujące na wszystkich szczeblach.

    --
    Jotte