PracaGrupypl.praca.dyskusjePracuję w 2 firmach, żądanie stawienia się w pracy w nierealnych godzinach › Re: Pracuję w 2 firmach, żądanie stawienia się w pracy w nierealnych godzinach
  • Data: 2009-09-29 16:04:23
    Temat: Re: Pracuję w 2 firmach, żądanie stawienia się w pracy w nierealnych godzinach
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:9en5zrs8wdz5$.a13n90kpe9bt$.dlg@40tude.net Herald
    <h...@o...eu> pisze:

    > Za to jego problemem jest zmuszenie pracownika do "wpadnięcia do pracy" po
    > godzinach jego pracy :)
    > Trzeba spełnić wieeele przesłanek i mieć zapisy w umowie by do tego
    > doszło, a ponadto, nawet gdyby to wszytko było spełnione - trzeba
    > SKUTECZNIE poinformować pracownika o tej potrzebie :)
    > Na chwile obecna nie widze możliwości by pracodawca mógł mnie SKUTECZNIE
    > wezwać do pracy w czasie wolnym, po pracy :)
    Była gdzieś dyskusja o zbliżonej tematyce. Niespecjalnie rozstrzygnięta.
    Na przykład: kończysz pracę planowo o 16 i o 15:30 dostajesz polecenie
    słuzbowe (jak bardzo chcesz, to na piśmie albo przy świadkach) abyś stawił
    się w pracy o 17, bo awaria.
    Zapisy są w KP, skuteczność niewątpliwa.
    I co w takim razie?

    --
    Jotte