PracaGrupypl.praca.dyskusjePracuje u mnie, a jednak nie u mnie › Re: Pracuje u mnie, a jednak nie u mnie
  • Data: 2006-10-04 09:21:06
    Temat: Re: Pracuje u mnie, a jednak nie u mnie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:efvbua$9pl$1@nemesis.news.tpi.pl Kira
    <c...@e...wytnij.pl> pisze:

    > W aktualnie omawianym przypadku, dość łatwo: posiedzieć sobie pod
    > jego domem i popatrzeć. Jeśli biedny chory rano cudownie ozdrowieje
    > i pojedzie pracować gdzieś indziej, to z dużą dozą prawdopodobieństwa
    > można stwierdzić że to kanciarz. Nie?
    Postulujesz zatem metody "operacyjne"? ;)
    Trzeba się zatem dobrze przygotować - pracownik może mieć na zwolnieniu że
    może chodzić, z domu mogą być dwa wyjścia, może być w przebraniu, w drodze
    do domniemanej innej pracy może się zorientować i zgubić ogon...
    A Rutkowski, chwilowo przynajmniej, nie przyjmuje zleceń... ;)

    Jotte