PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca zdalna › Re: Praca zdalna
  • Data: 2006-05-26 09:40:13
    Temat: Re: Praca zdalna
    Od: mgl <a...@f...email.com> szukaj wiadomości tego autora

    mazi wrote:

    > Fakt - ciezko koordynowac, ale w dotychczasowych projektach sie
    > sprawdzalo, nadal dobrze funkcjonuje i...sie oplaca.
    > A tak na marginesie glównego watku...który z systemów(zdalny vs.
    > tradycyjny) moze byc dla Was bardziej kuszacy? Przy zalozeniu, ze
    > warunki finansowe sa identyczne(z tymi z duzych miast tez)

    Oczywiście, że tradycyjny. Niby dlaczego miałbym sobie robić śmietnik
    przez 8 godzin w domu, jeśli mogę go zrobić w biurze?;) Biuro jest od
    pracy, dom od rodziny i odpoczynku. Łączenie tego, jeśli nieuzasadnione,
    wydaje się zwykle nie najlepszym pomysłem.

    A odnoście pracy zdalnej vs lokalnej - większe projekty nie sposób
    prowadzić z ludźmi, którzy się nie widzą. "collaboration" - to hasło na
    dziś :).

    pozdrawiam,
    --
    mgl