PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca zdalna › Re: Praca zdalna
  • Data: 2006-05-26 08:32:40
    Temat: Re: Praca zdalna
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    26 May 2006 01:06:03 -0700, użyszkodnik "mazi" <n...@g...com>
    napisał:

    > Fakt - ciezko koordynowac, ale w dotychczasowych projektach sie
    > sprawdzalo, nadal dobrze funkcjonuje i...sie oplaca.
    > A tak na marginesie glównego watku...który z systemów(zdalny vs.
    > tradycyjny) moze byc dla Was bardziej kuszacy? Przy zalozeniu, ze
    > warunki finansowe sa identyczne(z tymi z duzych miast tez)

    zadałeś czysto akademickie pytanie

    wlaśnie o to chodzi w pracy zdalnej ze można pracować na stanowisku
    którego nie ma u mnie w mieście, nie trzeba się przeprowadzać a więc
    odpadają koszty wynajmu mieszkania/pokoju, nie odrywa się człowiek od
    dotychczasowego swojego środowiska (dosyć istotny element), zaś
    pracodawca może znaleźć lepszego pracownika za te same pieniądze co u
    siebie w mieście, nie musi inwestować w sprzęt, najem pomieszczeń i
    tak dalej i tak dalej.

    Oczywiście zdalne kierowanie zasobami ludzkimi to jest pewna
    umiejętność którą nie każdy posiada i wydaje się trudniejsze od
    kierowania pracownikami z którymi ma się osobisty kontakt codziennie

    --
    futszaK
    601061867