PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca zdalnaRe: Praca zdalna
  • Data: 2006-05-26 12:10:55
    Temat: Re: Praca zdalna
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    mgl napisał(a):

    > Oczywiście, że tradycyjny. Niby dlaczego miałbym sobie robić śmietnik
    > przez 8 godzin w domu, jeśli mogę go zrobić w biurze?;) Biuro jest od
    > pracy, dom od rodziny i odpoczynku. Łączenie tego, jeśli nieuzasadnione,
    > wydaje się zwykle nie najlepszym pomysłem.

    He, zależy od podejścia. Bo po co mam codziennie rano się wbijać w
    ubranie (gdzieniegdzie wymagają garniturów nie wiadomo po co), tracić
    czas na dojazd, zaparkowanie (jeżeli mam samochoód), organizować sobie
    prowiant lub płacić grube pieniądza za jakieś podłe a drogie żarcie,
    martwić się czym wrócę jeżeli praca się przeciągnie do późnych godzin
    (jeżeli się nie ma samochodu), skoro mogę sobie wstać, siąść do roboty,w
    czasie jak się coś większego kompiluje zrobić kawę, ubrać się na wieczór
    jak ktoś przyjdzie itd.... :)

    p. m.