PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca zdalna › Re: Praca zdalna
  • Data: 2006-05-26 13:47:14
    Temat: Re: Praca zdalna
    Od: mgl <a...@f...email.com> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem wrote:
    > He, zależy od podejścia. Bo po co mam codziennie rano się wbijać w
    > ubranie (gdzieniegdzie wymagają garniturów nie wiadomo po co), tracić
    > czas na dojazd, zaparkowanie (jeżeli mam samochoód), organizować sobie
    > prowiant lub płacić grube pieniądza za jakieś podłe a drogie żarcie,
    > martwić się czym wrócę jeżeli praca się przeciągnie do późnych godzin
    > (jeżeli się nie ma samochodu), skoro mogę sobie wstać, siąść do roboty,w
    > czasie jak się coś większego kompiluje zrobić kawę, ubrać się na wieczór
    > jak ktoś przyjdzie itd.... :)

    Nie wiem, gdzie pracowałeś, ale nawet w dużych korporacjach
    rozpoznawalnych na całym świecie nikt nie każe pracować
    projektantowi-programiście J2EE w garniturze, a kawa czy lody podczas
    kompilacji projektu nikogo nie dziwią, bo wokół wszyscy dobrze to
    rozumieją. Jeśli praca przeciąga się do godzin nocnych to jest to znak,
    że trzeba zmienić pracodawcę. Na dobre jedzenie na mieście też na pewno
    Cię stać, więc nie wiem, skąd to narzekanie :).

    I jest jeszcze jedna sprawa - niektórzy nie lubią pracować zamknięci w 4
    ścianach swojego domu, ale potrzebują kontaktu i interakcji z innymi. Co
    więcej: projekty IT, jak każda inna działalność projektowa, wymaga
    częstych konsultacji i wspólnego rozwiązywania zadań. Do klepania
    samodzielnego stronek w HTML i PHP praca zdalna na pewno jest OK, ale
    niespecjalnie jestem sobie w stanie wyobrazić poskładanie dużego systemu
    J2EE przez pracowników, którzy nie widzą się na oczy. A sam, żeby nie
    było, przez 2 lata pracowałem zdalnie.

    pozdrawiam,
    --
    mgl