PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca zdalna › Re: Praca zdalna
  • Data: 2006-05-26 17:03:31
    Temat: Re: Praca zdalna
    Od: "mazi" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gdzies sie przewinal temat hr w zdalnej - jednak duzymi projektami
    tez da sie zarzadzac. To kwestia dobrej organizacji i odpowiednich
    narzedzi...
    A plan jest taki: wies, spokój, cisza, komputer, siec i wiatr z
    glowy
    No i niezaleznosc duzo wieksza - moj czas i moje miejsce, czyli
    pracuje kiedy i gdzie chce. JJednoosobowa firma...prawie
    Zastanawia mnie tylko kwestia wymiany doswiadczen, szkolen i czy
    aby(znajac moje podejscie) nie za bardzo wkrece sie w temat, bo
    jak czasem poplyne...Jesli, to co robie, to moja pasja...znikam na
    dluuuugie godziny heh
    Jak na razie jest ok:)