PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca zdalna › Re: Praca zdalna
  • Data: 2006-05-26 14:15:56
    Temat: Re: Praca zdalna
    Od: "frykow" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem napisał(a):
    > He, zależy od podejścia. Bo po co mam codziennie rano się wbijać w
    > ubranie (gdzieniegdzie wymagają garniturów nie wiadomo po co), tracić

    Pozostaje jeszcze, wcale niebanalna kwestia samodyscypliny. Pracowałem
    dosyć długo właśnie jako freelancer w domu, teraz pracuję u kogoś
    w biurze - i co? nie ma porównania co do mojej wydajności, praca pod
    presją szefa idzie mi znacznie szybciej a co więcej przynosi więcej
    przyjemności! Są to na pewno sprawy indywidualne i ktoś inny może
    mieć zupełnie inne odczucia.

    Ale nie ma nic przyjemniejszego jak wrócić po pracy do domu - domu w
    którym się wypoczywa a nie pracuje.

    frykow