PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po szkole prywatnejRe: Praca po szkole prywatnej
    From: "Aleksander Galicki" <t...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca po szkole prywatnej
    Date: Tue, 14 Mar 2006 20:34:15 +0000 (UTC)

    Muchomor <m...@g...pl> napisał(a):

    > "Aleksander Galicki" <n...@n...com> wrote in message

    > Przeczytalem to co napisalem kilka razy z roznym podejsciem. Nie wynika.

    1.
    "Dlatego pisze, ze jedni maja czas i pieniadze na to by przepytac 100 osob, a
    inni nie maja wiec ze 100 CV wybieraja 10.
    Ja jestem przyzwyczajony do tej pierwszej opcji. Wiekszy przeglad sytuacji +
    mniejsze prawdopodobienstwo porazki przez sugerowanie sie nazwami uczelnii. "

    2. "Przepytanie 100 osob trwa ~3 tygodnie i jest realizowane przez ~30
    rekruterow. Zostaje wiec czas na podstawowe obowiazki w pracy."

    3. " Dosc czesto mam przyjemnosc sprawdzac wiedze kandydatow do pracy."

    Jesli zalozyc, ze "przepytanie" to "sprawdzenie wiedzy kandydatow" (co jest
    sensownym zalozeniem, bo o czym jeszcze mozna kandydata "przepytywac"?) to z
    powyzszych cytatow mi wynika, ze Twa firma zatrudnia >30
    rekruterow-projektantow, ktorzy zamiast projektowania, skanuja CV i gadaja z
    kandydatami. Oczywiscie po to by "wiecej osob mialo szanse", no bo jest chyba
    nadrzednym celem Twej firmy (a nie banalne zarabianie kasy).

    > Fajnie, ze przedstawiles jak to jest "u Was w USA". To taki model czy wlasne
    > doswiadczenia? Z tego co widze, to poza tymi dolcami na godzine i
    > zewnetrznymi agentami to niewiele sie roznimy jesli chodzi o rekrutacje. No
    > moze dajemy szanse wiekszej ilosci osob.

    Ja pisze o tej czesci British Empire, ktora sie nazywa Australasia, a nie o
    USA. W dolcach podaje kwoty by jakos ujednolicic owe kwoty. Oczywiscie to z
    doswiadczenie, ale tez na zdrowy rozsadek tak i powinno byc w firmie, ktora
    zarabia kase i ceni czas swoich pracownikow.

    A.