PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po szkole prywatnej › Re: Praca po szkole prywatnej
  • Data: 2006-03-14 21:22:04
    Temat: Re: Praca po szkole prywatnej
    Od: "Muchomor" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Aleksander Galicki" <t...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:dv79c7$lb0$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > mniejsze prawdopodobienstwo porazki przez sugerowanie sie nazwami
    > uczelnii. "
    >
    > 2. "Przepytanie 100 osob trwa ~3 tygodnie i jest realizowane przez ~30
    > rekruterow. Zostaje wiec czas na podstawowe obowiazki w pracy."
    >
    > 3. " Dosc czesto mam przyjemnosc sprawdzac wiedze kandydatow do pracy."
    >
    > Jesli zalozyc, ze "przepytanie" to "sprawdzenie wiedzy kandydatow" (co
    > jest
    > sensownym zalozeniem, bo o czym jeszcze mozna kandydata "przepytywac"?) to
    > powyzszych cytatow mi wynika, ze Twa firma zatrudnia >30

    do tego momentu za swoja analize dostajesz full credit. Dalej niestety duzo
    tracisz. Silisz sie na wnioski, a to Ci w ogole nie wychodzi. Wnioskowanie
    nie opiera sie na domyslach.

    > ktorzy zamiast projektowania,

    Skad wziales slowo "zamiast" ?

    > skanuja CV i gadaja z kandydatami.

    skad wziales slowo "skanuja" ?

    >Oczywiscie po to by "wiecej osob mialo szanse", no bo jest chyba
    > nadrzednym celem Twej firmy (a nie banalne zarabianie kasy).

    No comments... Jesli taki model by sie nie sprawdzal* to nie bylby
    kontynuowany. Wyciaganie wnioskow zostaw madrzejszym i nie wkladaj ludziom w
    usta slow, ktorych nie wypowiedzieli. Kulturalni ludzi takie zachowanie
    nazywaja klamstwem.

    pzdr
    Muchomor

    * sprawdzac sie == przynosic duze zyski