PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca państwowa czy prywatna - rozważaniaRe: Praca państwowa czy prywatna - rozważania
  • Data: 2009-03-24 22:21:39
    Temat: Re: Praca państwowa czy prywatna - rozważania
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-03-24 23:06, Jotte pisze:

    > Przypadkowe? W tylu krajach, same przypadki?
    > Weź się obudź i przestań gadać pierdoły.

    Ja się mam obudzić? To ty niedziałanie systemu
    tłumaczysz wypadkami przy pracy.

    > Nie zrozumiałeś mnie, może już jesteś w jakiś sposób zmęczony.

    Idź do ... do czego chcesz. W takim tonie nie będę rozmawiał.
    Tak, kraje się biorą na rozwiązania "systemowe"
    bo można sporo kasy rozdać znajomym i rodzinie zatrudnionym
    w instytucjach rozdzielającym co zabrane w podatkach.

    > I np. chorzy na raka.
    > Też ślicznie?

    Pomożesz choremu na raka? Może nie pomożesz, bo będziesz
    musiał zapłacić podatek od czynności cywilno-prawnych od darowizny
    i dasz sobie spokój.
    Może czujesz, że płacenie podatków zwalnia cię z zachowywania
    się jak człowiek? "Zapłaciłem podatki, niczego już ode mnie
    nie oczekujcie". Takie są efekty "państwa opiekuńczego".

    > Tylko bez komunałów, dyrdymałów, sloganów itp. pliiiizzz...

    Slogan? Człowieku. To podstawa egzystencji. Tak będzie,
    jak sam sobie zrobię.

    Stach