PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukuje pracownikow › Re: Poszukuje pracownikow
    From: "Markopik" <m...@t...de>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukuje pracownikow
    Date: Fri, 3 Sep 2004 12:03:50 +0200

    Na to moge powiedzieae ?e du?a firma produkuj?ca naczepy samochodowe ko?o
    ?odzi da?a mi zlecenie na 20 spawaczy MIG-MAG stawka ok 8 z? netto, / nie
    znalaz?em ani jednej osoby ch?tnej do tej pracy, mo?e nie jest to du?o
    jakie? 1400 z? na miesi?c.
    Ch?tnie zatrudni?bym wiekszo?ae z Was, ale jak pisa?em prowadze agencje pracy
    czasowej i nie zawsze jestem w stanie zagwarantowaae prace na sta?e w jednym
    miejscu, dlatego moje szukanie ogranicza si? do miejsc nie do przesady
    odleg?ych od miejsca Pracy, nie posiadam ?adnego hotelu pracowniczego ( co
    by moze w wielu wypadkach pomog?o) tak?e jestem zdany na w?asny dojazd
    pracowników do miejsca wykonywania pracy.

> [...]
    > grupy najlepszych drog? wygrania konkursu to okazuje si?, ?e walcz? o
    > pieni?dze mniejsze ni? obecnie przeze mnie zarabiane. :(
    > Nic tylko si? pochlastaae.
    > Ch?tnie przyjm? jak?kolwiek lepsz? prac?, jako, ?e w drodze dziecko ;), a
    > rachunki za mieszkanie te? trzeba p?aciae. Wiedza w tym zasranym kraju ju?
    > nic si? nie liczy, wi?c mnie to pier* czy b?d? pracowa? przy komputerach
    czy
    > z ?opat? w ogrodzie. Je?li to ostatnie b?dzie lepiej p?atne to ja si? na
    > pisz?, bo ?enad? jest pracowaae za takie pieni?dze jako programista.
    Pozatym