PracaGrupypl.praca.dyskusjePomysł na zarabianieRe: Pomysł na zarabianie
    From: "GreG" <g...@N...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pomysł na zarabianie
    Date: Sat, 15 Feb 2003 13:06:01 +0100

    Użytkownik "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b2flmd$ac6$1@inews.gazeta.pl...

    > Witaj, czytałem Twoje wcześniejsze wypowiedzi na grupach - nie tylko tej - i
    > uważałem Cię za bardzo inteligentnego człowieka. Nadal Cię za takiego uważam,
    > ale sam fakt, że wdajesz się w polemikę na takim poziomie - świadczy że chyba
    > miałeś zły dzień...

    Hehe, wydaje ci sie, ze dobry z ciebie psycholog, ale pod ogon mnie nie
    wezmiesz.
    A to zadna polemika, tylko wyjatkowo nieciekawe i metne odpowiedzi z twojej
    strony
    na konkretne pytania. Powiesz, ze od poczatku zastrzegles ze nie chcesz
    dyskusji?
    Wiadomo dlaczego - nie masz argumentow.

    Sciagnalem sobie darmowego e-booka i nie ma tam nic o licencji. Na stronie
    nie ma rowniez tresci zadnej licencji.
    Namawiasz zatem ludzi do kupowania kota w worku. Ksiazka bez podania autora,
    bez mozliwosci przejrzenia, niewiadoma liczba stron.

    Wszyscy doskonale zdaja sobie sprawe, ze sprytnie zakreklamowales tu swoj godny
    pozalowania "interes". Mam nadzieje, ze niewielu da sie naciagnac na taka
    bzdure.
    Dobra latwo kopiowalne sa ogolnodostepne i szybko nasycaja rynek, ale ty myslisz
    ze zdazysz sie na tym oblowic.
    Ja wole po stokroc kupic sobie za ta cene piekna ksiazke w ksiegarni, przez mysl
    by mi nie przeszlo by kupic "toto" od ciebie.

    To oczywiscie moje subiektywne zdanie, ktore mam prawo tu wyglosic. Jesli nie
    masz konkretnych argumentow - prosze, nie odzywaj sie.

    GreG