PracaGrupypl.praca.dyskusjePomysł na zarabianieRe: Pomysł na zarabianie
  • Data: 2003-02-15 13:52:19
    Temat: Re: Pomysł na zarabianie
    Od: "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    flame <f...@f...wonder.pl> napisał(a):

    Słotwiński

    pisałem ci już, dzieciaku, że nie sikaliśmy razem do jednego nocnika

    wydaje mi sie że zabardzo byś chciał wszystkim na tej liście
    > zkazac odzywać się

    nikomu nic nie zabraniam, wprost przeciwnie - przecież zachęciłem do dyskusji.

    jeśli tylko ujanią cele twojego łańcuszka i żerowanie
    > na naiwności innych.
    za tego typu pomówienie w realu dałbym ci po mordzie.

    Ta lita nie jest do reklamowania swoich pseudo firm
    lecz do dyskutowania by nie paść ofiara manipulacji takich cwaniaczków.

    j.w. - i jeszcze dołożyłbym kopa

    > Jeśli możesz to pozwól ludziom sie wypowiadac co myśła o tego typu
    > działalności bo o to chodzi pozatym wspominałeś o kulturze to gdzie cie
    > nauczyli spamować tak beszczelnie?

    Myślę że tam, gdzie ciebie uczyli ortografii...

    > Ja osobiście uażam ze eboki nie sa pomysłem na życie a internet jest
    > również źródłem darmowego oprogramowania i softu z którego cwaniacy jak
    > ty chca robić interes.

    mam dla ciebie przykrą wiadomość, dzieciaku: za darmo się kończy. Dla golasów
    nikt się starał nie będzie.

    Myślę że nie tedy droga lecz jeśli robisz to
    > uczciwie to prosze

    dziękuję ci bardzo za pozwolenie.

    tylko jak samo pokazuje teria to paplasz sie ....

    no niestety, zniżyłem się do ciebie...

    > Pozdrawiam.

    Również

    Piotr Słotwiński