PracaGrupypl.praca.dyskusjePomysł na zarabianie › Re: Pomysł na zarabianie
  • Data: 2003-02-15 09:17:32
    Temat: Re: Pomysł na zarabianie
    Od: wer <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Obywatel :-) wrote:

    > Jesteś jasnowidzem? To może podaj mi numery totka jakie padną, cio? odpalę
    > ci ... no, dogadamy się.
    >
    > Nie, ludzie sorry, mam naprawdę dość. Przedstawiłem pomysł. Jest do bani?
    > Podaj lepszy - taki był zamysł tego wątku.

    Nie udawaj, chciales zwiekszyc sprzedaz. Teraz pytanie, czy za 10 lat
    bedziesz utrzymywal z tego? Czy masz zarejestrowana firme? Czy placisz
    podatki? Czy nie boisz sie wizyty urzedu skarbowego? Czy dzieki
    sprzedazy tych "wspanialych" e-bookow masz pieniadze, zeby oplacic
    mieszkanie, oplacic ZUS i zyc za to jeszcze? Nie sadze.

    wer