PracaGrupypl.praca.dyskusjePomysł na zarabianieRe: Pomysł na zarabianie
  • Data: 2003-02-15 12:44:14
    Temat: Re: Pomysł na zarabianie
    Od: "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    flame <f...@f...wonder.pl> napisał(a):

    > Słotwiński skoro przedstawiasz sie na poście z nazwiska i imienie to
    > myślalem ze wyrażasz zgode na używanie tej nazwy, lecz jesli ci to nie
    > pasuje i mam mowic Pan to zanzacz to sobie w sygnturce najlepiej.
    > Ja naprzyklad soebi nie zycze uzywac nazwisak i podaje swoj pseldonim,
    > Kultury to mozesz uczyc na innej liście dyskusyjnej i prosze nie musisz
    > byc wcale taki spiety Słotwiński i daj na luz bo zachwujesz sie jak
    > mamut w dodatku nie mily i to nie pierwszy raz. Poza pisaniem do ciebie
    > per "Słotwiński" moge pisać "spiety jesli ci odpowiada jesli nie ignoruj
    moje posty to zaoszczdzisz czas na glebokie oddechy.
    > Pozdrawiam serdecznie flame :)

    Witam,
    no cóż, polemika z Tobą jest niestety niemożliwa. Z tego samego powodu, dla
    którego kogut nie dogada się z prosięciem. Na zakończenie zacytuję Ci więc
    sympatyczny wierszyk - myślę że Ci się spodoba (jest mniej więcej na Twoim
    poziomie):

    "Próżnoś repliki się spodziewał,
    Nie dam Ci prztyczka ani klapsa,
    Nie powiem nawet: pies Cię j......ł,