PracaGrupypl.praca.dyskusjePomysł na zarabianieRe: Pomysł na zarabianie
  • Data: 2003-02-14 18:21:17
    Temat: Re: Pomysł na zarabianie
    Od: "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    flame <f...@f...wonder.pl> napisał(a):

    > Słotwiński

    Jeżeli zwracasz się do mnie bezpośrednio po nazwisku, samemu się nie
    przedstawiając, bardzo proszę abyś wcześniej dodawał "pan" - czyli np. "panie
    Słotwiński". Tego wymaga elementarne poczucie kultury osobistej, tym bardziej
    że nie przypomniam sobie, abyśmy razem w przedszkolu sikali do nocnika...

    dobra sciema nie jest zła czym sie ta twoja propozycja rózni
    > od łańcuszków :)?
    Tłumaczyłem już. Jeżeli nie zrozumiałeś - to nic na to nie poradzę...

    > Pozatym zaby poczytać mozna mieć za free z sieci i nie trzeba kupować.

    A kto ci każe kupować? Napisałem wyraźnie:

    "Oczywiście - nie musisz nic kupować na stronie
    www.obywatel.com/eksiazki.html - ani na żadnej innej, to tylko pomysł,
    co można robić.
    Zapraszam Państwa do podzielenia się swoimi pomysłami na zarabianie wraz z
    drobiazgowym (tak jak u mnie) przedstawieniem wszystkich szczegółów."

    Jak się ma twój komentarz do tego wątku?

    Piotr Słotwiński
    http://www.obywatel.com