PracaGrupypl.praca.dyskusjePomysł na zarabianieRe: Pomysł na zarabianie
  • Data: 2003-02-14 21:41:35
    Temat: Re: Pomysł na zarabianie
    Od: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się to Fri, 14 Feb 2003 21:51:10 +0100, gdy "Marcin"
    <n...@n...com> napisał:

    >A pomysl z ebookami jest do bani rzeczywiscie.
    >
    >Po prostu z monitora sie strasznie kiepsko czyta.
    >I nie mozna ksiazek zabrac do wanny:)

    Parę miesięcy temu naszła mnie ochota na przeczytanie Quovadis, nie
    chciało mi się iść do biblioteki więc przeczytałem na ekranie, duża
    czcionka, odpowiednia odległość, da się przeżyć :) Za 10 lat będą
    powszechne ekrany, które sobie położymy na biurku jak książki i
    problemów już nie będzie.

    >Nie znam nikogo kto wolalby czytac ebooka zamiast
    >zwyklej ksiazki. Ale pewnie znajda sie tacy ludzie.
    >Niby mozna wydrukowac, ale jak taka "ksiazka" wyglada :(

    Dodatkowo wiele ebookow - opieram się na ściągniętych ze strony Piotra
    jest kiepsko sformatowanych (mala czcionka, niechec do robiena naglowkow
    itd.) Nie rozumiem, skąd ta chęć do rozdawania ich w postaci execów, nie
    lepiej CHM (format HTML Help), albo po prostu PDF?

    Robert