PracaGrupypl.praca.dyskusjePomysł na zarabianieRe: Pomysł na zarabianie
  • Data: 2003-02-14 20:51:10
    Temat: Re: Pomysł na zarabianie
    Od: "Marcin" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b2jccg$han$1@inews.gazeta.pl...
    > Sengir <s...@m...icpnet.pl> napisał(a):

    > Nie, ludzie sorry, mam naprawdę dość. Przedstawiłem pomysł. Jest do bani?
    > Podaj lepszy - taki był zamysł tego wątku.

    Nikt nie poda dobrego pomyslu na grupie.
    Przeciez taki pomysl to najcenniejsza rzecz
    w kazdym biznesie.
    Pozatym robisz sobie na starcie konkurencje.

    Czy ktos pamieta taki komputer Apple iMac?
    To byl pierwszy (przynajmniej sprzedawany w duzej skali)
    komputer o obudowie zintegorwanej z monitorem itp.
    Sam komputer niczym sie specjalnie nie wyroznial.
    Ale zostal sprzedany w wielu egzemplarzach tylko
    dlatego, ze konkurencja nie wpadla na taki pomysl.
    Przeciez to nic trudnego zrobic taki sprzet.
    Ale liczy sie pomysl i kto go pierwzy wykorzystal.
    Oferty innych firm nie cieszyly sie takim wzieciem,
    bo bylu spoznione.

    > Przedstawiłem pomysł. Jest do bani?

    A pomysl z ebookami jest do bani rzeczywiscie.

    Po prostu z monitora sie strasznie kiepsko czyta.
    I nie mozna ksiazek zabrac do wanny:)
    Nie znam nikogo kto wolalby czytac ebooka zamiast
    zwyklej ksiazki. Ale pewnie znajda sie tacy ludzie.
    Niby mozna wydrukowac, ale jak taka "ksiazka" wyglada :(

    Ksiazki techniczne, poradniki itp. moga byc, bo
    ich sie zazwyczaj nie czyta od poczatku do konca
    tylko wyszukuje potrzebne informacje. I tutaj ebooki
    sa duzo szybsze.
    Tyle, ze najlepszy spsob to chyba kombinacja.
    Tak jest sprzedawnych wiele
    tytulow ms press. Ksiazka do czytania. A na cd
    wersja elektroniczna.

    Moze gdybys zostal najwiekszym sprzedawca ebookow
    w Polsce to nawet daloby sie na tym kase zrobic.

    Pozdrawiam

    Marcin

    "In philosophy, or religion, or ethics, or politics, two and two might make
    five, but when one was designing a gun or an aeroplane they had to make
    four." - George Orwell