PracaGrupypl.praca.dyskusjePomysł na zarabianie › Re: Pomysł na zarabianie
    From: "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pomysł na zarabianie
    Date: Fri, 14 Feb 2003 09:24:20 +0000 (UTC)

    Pawel J Maczewski <p...@s...uw.edu.pl> napisał(a):

    > Mozna poznac dokladna tresc licencji?

    Witam,
    miałem już się nie odzywać - bo dyskusję - przynajmniej ja - uważam za
    zakończoną. Ale skoro o to pytasz, to odpowiem tak - nie chce mi się już
    tutaj o tym pisać. Treść licencji jest zawarta w każdym z ebooków. Co mówi
    licencja - napisałem wyraźnie. Wszystkie ebook'i - wraz z prawem do dalszej
    odsprzedaży - zostały zakupione na stronie www.ebooki.pl (dodam, że za
    znacznie większą kwotę niż proponowana przeze mnie). Zwróć się proszę do
    autora tej strony, wyjaśni Ci wszystko drobiazgowo, ze szczegółami, itp. Ja
    już po prostu mam dość...

    Pozdrawiam
    Piotr Słotwiński
    http://www.obywatel.com

    p.s. jeszcze tylko jedno: padł tutaj zarzut że moja propozycja ma znamiona
    łańcuszka jakiegoś świętego (nie znam się na świętych, jestem agnostykiem). W
    takim układzie czy każdy producent który zachęca hurtownika do zakupu, a
    hurtownik właściciela sklepu - też biorą udział w "łańcuszku"? Żenujące...
    Wiadomo, że nie każdy musi sprzedawać dalej - treść tych ebook'ów jest na
    tyle wartosciowa, że można je zakupić choćby dla "poczytania"...