PracaGrupypl.praca.dyskusjePomocy !! › Re: Pomocy !!
  • Data: 2007-01-25 14:40:41
    Temat: Re: Pomocy !!
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 25 Jan 2007 15:31:42 +0100, Tomek P. <a...@y...pl>
    w <o...@t...napisal.tomasz.plokarz> napisał:

    > Kolejna bzdura, mimo, że nie znam Ciebie ani wysokosci Twoich zarobków.
    > Przykro mi, ale muszę to tak nazwać.
    >
    > Twoje "nie wyżylibyśmy" (hre hre) znaczy tak naprawdę "prawdopodobnie nie
    > obyłoby się bez jakichś zmian w strukturze wydatków, które to zmiany - o
    > zgrozo! - trzeba by było nazwać drobnymi wyrzeczeniami".

    Wyrzeczeniami typu "przestajemy grzać w mieszkaniu, grzejemy tylko w
    pokoju dziecka, a my ryzykujemy śmierć z wychłodzenia w zawilgoconym
    pokoju i grzyba w kuchni", albo "zamieniamy wszystkie żarówki na 40W",
    albo "wędliny z okresem przydatności do spożycia 2 dni oraz banany za
    1.90 też można jeść"?

    ja czyli jakub
    Revoke.