PracaGrupypl.praca.dyskusjePomocy !! › Re: Pomocy !!
  • Data: 2007-01-25 16:51:14
    Temat: Re: Pomocy !!
    Od: " Nixe" <nixe@fałpę.pl> szukaj wiadomości tego autora

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:op.tmpxzdktsw2pr1@to.napisal.tomasz.plokarz>
    Tomek P. <a...@y...pl> pisze:

    > Bardzo często? Znasz bardzo wiele takich ekstremalnych przypadków w
    > swoim otoczeniu?

    A czy to musi być moje otoczenie? Może wystarczy, ze znam dane na ten temat.
    Tak, takie sytuacje są bardzo częste, ale nie każdy jest w stanie to
    dostrzec, a też wielu osób po prostu to nie interesuje, więc wydaje się im,
    że dany problem nie istnieje.

    > Dobra, przestaję się czepiać - na podstawie wycinanych części moich
    > cytatów wiem, ze załapaliscie, o co mi biega :)

    Co nie zmienia faktu, że nie masz racji.

    --
    Nixe