PracaGrupypl.praca.dyskusjePomocy !! › Re: Pomocy !!
  • Data: 2007-01-25 16:03:35
    Temat: Re: Pomocy !!
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 25 Jan 2007 16:30:17 +0100, Tomek P. <a...@y...pl>
    w <o...@t...napisal.tomasz.plokarz> napisał:

    > Wiedziałem, że ktoś wyskoczy z ekstremalno - absurdalnym przykładem nie
    > pasującym do sytuacji. Ciekawe, że nie zauważasz, jaki to żałosna metoda
    > argumentowania.

    A dokładnie który?
    Bo jakoś pojechałeś ogólnikami, bez żadnych konkretnych przykładów
    owych 'drobnych wyrzeczeń'.

    No to masz rzeczy, na których można oszczędzać.
    Teraz towja kolej, podaj sposoby, które dadzą zauważalny poziom
    oszczędności - czyli taki, który pozwala funkcjonować po spadku dochodów
    o minimum 600 pln i jednoczesnym wzroście kosztów w związku z maniem
    dziecka.
    Bez zwiekszenia ryzyka chorób u członków rodziny.

    ja czyli jakub
    Revoke.