PracaGrupypl.praca.dyskusjePomocy !! › Re: Pomocy !!
  • Data: 2007-01-25 14:31:42
    Temat: Re: Pomocy !!
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-01-2007 o 12:51:05 Jackare <j...@i...pl> napisał(a):

    > dlaczego tak s?dzisz i jak to mo?esz uzasadniae.
    > W moim przypadku: ci??a czy nie ci??a nie wy?yliby?my z jednej wyp?aty
    > nawet
    > pomimo tego ze ja nie zarabiam ma?o a moja ?ona zarabia raczej niewiele

    Kolejna bzdura, mimo, że nie znam Ciebie ani wysokosci Twoich zarobków.
    Przykro mi, ale muszę to tak nazwać.

    Twoje "nie wyżylibyśmy" (hre hre) znaczy tak naprawdę "prawdopodobnie nie
    obyłoby się bez jakichś zmian w strukturze wydatków, które to zmiany - o
    zgrozo! - trzeba by było nazwać drobnymi wyrzeczeniami".

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".