PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ?Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ?
  • Data: 2009-09-29 17:59:14
    Temat: Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ?
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 9/29/2009 7:30 PM, Marek M. wrote:
    > Witam!
    >
    > Jutro mam podpisać odpowiedzialnośc materialną za sprzęt komputerowy
    > w firmie, w której jestem administratorem sieci. Jest we wszystkich
    > biurach 30 komputerów, 20 drukarek, do tego dochodzi "moja"
    > serwerownia. Wszystko warte około 90 tysięcy złotych. Ma to być na
    > moim stanie. Na co zwrócić uwagę przy podpisywaniu protokołu ?

    *Zwróć uwagę* szefowi że chyba się szaleju nażarł i każ mu zutylizować
    ten papier w odpowiedni sposób.
    Zdarzyło mi się być administratorem sieci w kilku firmach i NIGDZIE nie
    zetknąłem się z podobnym procederem.
    Masz szansę upilnować tego sprzętu? Masz przyczepiony każdy komputer i
    monitor Kensingtonem do kaloryfera? Nikt inny nie ma prawa wejść do
    serwerowni? I komu w ogóle wpadła do głowy ta paranoiczna myśl, że
    sprzęt komputerowy ma być "na stanie" administratora? Już raczej
    użytkownik odpowiada za swoje stanowisko, a i to raczej ma sens tylko
    przy laptopach, bo jak biedny użytkownik (czy administrator) ma
    upilnować komputera po godzinach pracy?
    Czy muszle klozetowe i umywalki też mają swoich "odpowiedzialnych
    materialnie"? Bo wiesz, sprzęt PC tanieje, a dobry kibel zawsze się w
    domu przyda.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "U nas się na wszelki wypadek jednemu i drugiemu odrąbuje głowę. Nuż