PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? › Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ?
  • Data: 2009-09-29 20:30:20
    Temat: Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ?
    Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W liście datowanym 29 września 2009 (20:35:50) napisano:

    > To dobry pomysł, bo w sumie tylko admin wie, co w tych komputerach
    > powinno być....

    > A komputery stacjonarne ? Kto ma za nie odpowiadać?

    Stróż nocny. Agencja ochrony. Ubezpieczyciel... Ostatnią osobą jest
    administrator sieci!

    > Bo w sumie to ta osoba od krzeseł/szaf też nie powinna...

    Oczywiście, że nie powinna. Nie rozumiem zresztą, dlaczego ktoś ma
    odpowiadaćza krzesła i szafy...

    Yakhub
    Staram się jak mogę. A jak nie mogę, to też się staram.