PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? › Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ?
  • Data: 2009-09-29 20:38:37
    Temat: Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ?
    Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W liście datowanym 29 września 2009 (19:30:53) napisano:

    > Witam!
    > Jutro mam podpisać odpowiedzialnośc materialną za sprzęt komputerowy
    > w firmie, w której jestem administratorem sieci. Jest we wszystkich
    > biurach 30 komputerów, 20 drukarek, do tego dochodzi "moja"
    > serwerownia. Wszystko warte około 90 tysięcy złotych. Ma to być na
    > moim stanie. Na co zwrócić uwagę przy podpisywaniu protokołu?

    Na zdrowy rozsądek Twojego szefa. A raczej jego brak.

    Zastanów się, co zrobisz, jeżeli jakiemuś użytkownikowi zachce się
    wynieść trochę pamięci z komputera? (A nie takie rzeczy się zdarzają).
    Dlaczego Ty masz za to materialnie odpowiadać, skoro nie masz na to
    żadnego wpływu? Co, jeżeli pewnego dnia będzie miało miejsce włamanie
    i nieznani sprawcy wyniosą pół serwerowni? Co wreszcie w przypadku
    zwyczajnej awarii, gdy sprzęt za kilka tysięcy po prostu pójdzie z
    dymem?

    Yakhub
    Staram się jak mogę. A jak nie mogę, to też się staram.