PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ?Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ?
  • Data: 2009-09-29 18:27:03
    Temat: Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ?
    Od: "jacem" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek M." <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a07e8881-21a1-479e-b1d6-8afca4286d31@c28g2000yq
    d.googlegroups.com...
    > A jak to jest rozwiązane ? Bo w księgowości ma być ktoś materialnie
    > odpowiedzailny za sprzęt (osoba materialnie odpowiedzialna). Jak to
    > powinno być zrobione ?

    Sprzęt komputerowy powinien być raz do roku zinwentaryzowany komisyjnie
    i ponumerowany.
    Admin może być przewodniczącym komisji spisowej, jeśli chodzi o sprzęt
    tele-info.
    I swoją parafkę przystawia, ale nie ma mowy o odp. mat.

    Laptopy itp mobilny sprzęt przekazany uzytkownikom imiennymi protokołami
    przekazania.

    Administrator nie odpowiada materialnie za sprzęt, którego nie przyjął
    imiennie jak każdy inny uzytkownik (laptop, telefon, modem, drukarka,
    ipod...itp).

    Ewentualnie odpowiada za stan serwerowni, jeśli jako jedyny ma do niej
    dostęp.

    J.