PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? › Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ?
  • Data: 2009-09-29 21:03:19
    Temat: Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ?
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek M." <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:7a62b702-36de-495c-8e74-92b90183193a@k33g2000yq
    a.googlegroups.com...

    > A komputery stacjonarne ? Kto ma za nie odpowiadać?

    a czyje one są ? Twoje ?

    > Ja może mam /net/ ale już ta pani od której to mam przejąć nie ma. Ona
    > się chce pozbyć

    chce się pozbyć, bo nieopatrznie wzięła go na stan i teraz chętnie się
    pozbędzie, tylko musi znaleźć naiwnego. A i całkiem możliwe, że ten stan
    się już tak w 100% nie zgadza. Zrobisz pani przysługę i sam się wrypiesz.
    W sumie niewiele się to różni od podpisywania weksla in blanco, na ten
    temat były tu już dyskusje :) A szef, gdyby był w porządku, w ogóle nie
    wyszedłby z taką propozycją.

    e.