eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeO co chodzi? pyt. do informatykow (1,2,3 line support)Re: O co chodzi? pyt. do informatykow (1,2,3 line support)
  • Data: 2003-05-28 12:19:58
    Temat: Re: O co chodzi? pyt. do informatykow (1,2,3 line support)
    Od: Sławomir Piwowarczyk <s...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    : Formalnych, ogolnie przyjetych rozgraniczen chyba nie ma. Duzo zalezy od
    : konkretnej firmy.
    : Dla mnie 1 line to osoba, ktorej glownym zadaniem jest odbieranie
    wszystkich
    : telefonow, udzielanie odpowiedzi na standardowe pytania, ewentualnie
    : zdalne wchodzenie na stacje uzytkownika itp., i kierowanie rzeczywistych
    : problemow dalej.
    : Granica miedzy 2 i 3 line jest jeszcze bardziej plynna, mysle, ze jest to
    : granica
    : miedzy operatorem i adminem. Polega np. na tym, ze admin ma pelne prawa,
    : i ze udzial czynnosci rutynowych w jego pracy nie przekracza 50% czasu.

    Czyli 1 line to taki HelpDesk jest- ktory jak se nie moze dac rady to odsyla
    do 2 line support?
    2 line ktos kto ma wieksza wiedze i chcialby byc adminem ale jeszcze za malo
    kursow (mcse, ccna itp.) ma i odwala czarna robote za admina? a 3 line to
    smietanka czyli Krol Admin 1 (2,3..) ktory w przypadku gromu rzuconego np
    przez prezesa czy kierownika dzialu it bierze sie do roboty? ;-)

    slawek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1