eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeO co chodzi? pyt. do informatykow (1,2,3 line support)Re: O co chodzi? pyt. do informatykow (1,2,3 line support)
  • Data: 2003-05-28 12:01:04
    Temat: Re: O co chodzi? pyt. do informatykow (1,2,3 line support)
    Od: "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > W ogloszeniach o prace (dla informatykow sprzetowcow, administratorow,
    help
    > deskow)spotykam sie z okrasleniami 1,2,3 line support gdzie granice miedzy
    > tym co jest 1 line a tym co jest 2 line support
    > powie mi ktos o co chodzi?

    Formalnych, ogolnie przyjetych rozgraniczen chyba nie ma. Duzo zalezy od
    konkretnej firmy.
    Dla mnie 1 line to osoba, ktorej glownym zadaniem jest odbieranie wszystkich
    telefonow, udzielanie odpowiedzi na standardowe pytania, ewentualnie
    zdalne wchodzenie na stacje uzytkownika itp., i kierowanie rzeczywistych
    problemow dalej.
    Granica miedzy 2 i 3 line jest jeszcze bardziej plynna, mysle, ze jest to
    granica
    miedzy operatorem i adminem. Polega np. na tym, ze admin ma pelne prawa,
    i ze udzial czynnosci rutynowych w jego pracy nie przekracza 50% czasu.

    Tak impresyjnie.

    T. D.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1