eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeO co chodzi? pyt. do informatykow (1,2,3 line support)Re: O co chodzi? pyt. do informatykow (1,2,3 line support)
  • Data: 2003-05-28 22:31:04
    Temat: Re: O co chodzi? pyt. do informatykow (1,2,3 line support)
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 28 May 2003 14:19:58 +0200, Sławomir Piwowarczyk
    <s...@N...pl> wrote:

    >Czyli 1 line to taki HelpDesk jest- ktory jak se nie moze dac rady to odsyla
    >do 2 line support?
    >2 line ktos kto ma wieksza wiedze i chcialby byc adminem ale jeszcze za malo
    >kursow (mcse, ccna itp.) ma i odwala czarna robote za admina? a 3 line to
    >smietanka czyli Krol Admin 1 (2,3..) ktory w przypadku gromu rzuconego np
    >przez prezesa czy kierownika dzialu it bierze sie do roboty? ;-)

    Dokladnie. Gratuluje inteligencji bedacej dzis rzadkoscia. Tyle ze np. Remedy
    (jak chcesz robic w HD to powinienes wiedziec co to za firma) uwaza ze 3 linia
    wsparcia to juz wsparcie dostawcy danego rozwiazanai informatycznego, czyli w
    ich koncepcji 1 linia to ci o wiedzy szerokiej ale plytkiej, odwrotnie 2 linia
    ktora ma waska specjalizacje ale zna swoja dzialke doglebnie.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *
    * | ' < || | ' \| | || | k...@p...fm *
    * |_|\_\_, |_||_|_|\_,_| k...@p...com *
    * |__/ *

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1